جلسه پايان سال 1395
ستاد جمع آوري عکس و منابع ماندگار شهرستان آوج
ستاد مركزي جمع آوری تصاویر و منابع ماندگار بخش مركزي آوج

 

   مسئول ستاد جمع آوري عكس و منابع ماندگار شهرستان آوج از تمام پرسنل فعال، خود جوش و جوان ستاد جمع آوري عكس و از  ستاد عتبات عاليات، كانون راهيان كربلاء و امور فرهنگي و هئيت امناء مسجد امام علي ابن ابيطالب (ع) آوج جهت همكاري و تعامل هاي كه در سال 1395 صورت گرفته بود تقدير و تشكر كرد و گفت: همكاري و همفكري باعث ميشود كه كاري هاي بزرگي انجام گيرد و چه بسا تجربه اين را به اثبات رسانده و همچنين كار گروهي نيز به قطع خروجي بهتري در مورد مفهوم برنامه هاي مورد نظر اعم از : عفاف و حجاب، احترام به حقوق ديگران، رعايت نظم و آرامش در فضاهاي عمومي همچون پارك هاي ملي همراه با شادي، خدمات و اسكان، جذب گردشگر، زنده نگه داشتن بقاع متبركه، زنده نگه داشتن تاريخ و فرهنگ و تمدن و... خواهد داشت.

 

 

   عباس افتخاري گفت : لذا برنامه هاي كه در سال 1395 با همكاري هم ديگر صورت گرفت نشان از اتحاد و همفكري اين نهاد هاي خدمت رسان بود بدون هيچ عيب و نقصي در موارد اشاره شده صورت گرفت.انشاالله با حول سال نو با زهم اين اتحاد و همكاري را داشته باشيم و بتوانيم كار هاي بزرگ تر از اين ها انجام دهيم.

وي گفت: ما تا حال كار هاي سود مند و مفيدي انجام داده ايم كه يكي از اين موارد تشكيل گروه تعزيه نوجوان با همكاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و شهرداري و شوراي اسلامي است كه نوجوانان و جوانان با ذوغ را حمايت كرده و تا الان بيش از 10 تعزيه در سطح شهر در ايام هاي گوناگون به اجراء آورده آورده اند و مورد استقبال مسئولين و مردم شده است. لذا ما علاوه بر فعاليت هاي گفته شده تعامل خوبي نيز با ادارات و... داريم، چون دفتر ما در كنار مسجد واقع شده و هم دفتري با ستاد عتبات عاليات و مسجد و كانون فرهنگي مساجد شهرستان باعث شد كه ما در همه مواقع  و روز هاي مناسبي باهم تعامل داشته باشيم، نمونه آن در كمك به موكب شهداء، كمك به اسكان مسافران در برف مانده، كمك و همكاري در اجراء برنامه هاي مسجد و.... را ميتوان نام برد.

 

 

  رسول جعفرخاني معاون ستاد نيز گفت: اين ستاد در جهت زنده نگهداشتن تاريخ و فرهنگ و ... اين شهرستان توسط جوانان شهر ايجاد شده و ما حمايت كامل را از نهاد هاي مربوطه و مردم و منابع اعتبار بيش از ايني كه هست لازم داريم تا بتوانيم اين هدف را به نهايت برسانيم و با چاپ كتابي كه براي اين شهر در اولويت قرار داده ايم  و در مراحل آخر مبباشد ، حدقل بتوانيم نصف اين هدف ها را به نتيجه برسانيم و باز هم اين مورد همت مسئولين و پشت كار ما را مي طلبد.

وي در ادامه گفت : نيرو هاي جوان و خود جوش ما از سال 1393تا الان حتي يك ريال هم بابت دست موزد دريافت نكرده اند و اين كارهاي را فقط به خاطر رضاي خداوند، به اوج رساندن و زنده نگه داشتن تاريخ و فرهنگ و... شهرستان به خصوص شهر اوج انجام ميدهند و ما نيز شرمنده اين عزيزان هستيم و با تقدير و... اين زحمات را به جا ميآوريم.

جعفرخاني در آخر گفت: از سال 1393 تا الان (1395) تصاوير و منابع خوبي اعم از : نقشه ي را ها، مطلب هاي كه مربوط به گذشته اوج است، تصاوير قديمي آوج و... را جمع آوري نموده ايم ، كه انشاالله  اين موارد بعد از اسكن و كيفيت بخشيدن توسط معاونت فناوري به نمايش خواهيم گذاشت.

   در پايان هر كدام از معاونت ها فعايت انجام شده خود را گزارش داده و مسئولين مربوطه نام برده شده نيز با تقدير و تشكر از ستاد فعايت هاي اين ستاد را تحسين نمودنند.

اين جلسه با اهداء تقديرنامه و كارت هديه به تمام پرسنل به اتمام رسد.

كد خبر: 85 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

جهت ارسال آثار (عكس و فيلم ) به پائين صفحه مراجعه نمائيد و در قرعه كشي شركت كنيد / واحد برنامه ريزي با همكاري واحد ثبت و جمع آوري آثار *
پيوندها


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 2048
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1